× Aanbiedingen
Menu
0 artikelen
€ 0,00 (excl. BTW)
U heeft momenteel nog geen producten in uw winkelwagen.
Aanbiedingen

Veelgestelde vragen

 

Levertijden 
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Als een artikel op voorraad is heb je deze binnen maximaal 1-2 werkdagen in huis. Wij streven ernaar om producten welke op voorraad zijn en op een werkdag voor 16:30 uur besteld zijn binnen 1 werkdag bij je te leveren. De levertijd van de overige producten staat vermeld bij de producten in onze webshop. 

Wat zijn de levertijden?
De levertijden kun je vinden bij de producten in onze webshop. Dit staat vermeld onder de knop 'in winkelwagen'.

Gelden er andere levertijden voor bestellingen die naar het buitenland worden verzonden?
Voor mensen die vanuit België bestellen betreft de levertijd tevens 1-2 werkdagen voor voorraadproducten. Voor bestellingen van voorraadproducten uit Duitsland is de levertijd 2 werkdagen. De levertijd van de overige producten vind je bij de producten in onze webshop. 


Bezorging 
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
De bestellingen worden middels DHL naar je verzonden. De bestelling wordt zorgvuldig door ons afgehandeld en verpakt door middel van een verzendzak of een kartonnen verzenddoos. Dit is afhankelijk van het gewicht en de grootte van de bestelling.

Kan ik mijn bestelling afhalen?
Wij bieden de mogelijkheid om bestellingen bij ons af te halen. Gelieve dit aan te geven bij de bestelling, door deze optie aan te klikken.

Wordt mijn bestelling in een keer bezorgd, ook als mijn bestelling uit meerdere artikelen bestaat?
In principe wordt de bestelling in één keer bezorgd. Als je bestelling uit meerdere pakketten bestaat, dan kan het voorkomen dat een deel de volgende dag wordt nageleverd. Als je producten besteld die voorradig zijn en producten die bijvoorbeeld een levertijd hebben van 4 werkdagen, dan zullen wij de voorradige producten eerder leveren. Kortom, je krijgt dan nog een nalevering van de producten met een langere levertijd. 

Kan ik een bestelling laten bezorgen op een postbusadres?
Wij versturen geen pakketten naar een postbusadres. 

Kan ik een bestelling in het buitenland laten afleveren?
Wij kunnen onze producten ook leveren in België, Duitsland en Verenigd Koninkrijk. Raadpleeg de verzendtabel voor de verzendkosten naar het buitenland.

Ik wil mijn bestelling annuleren of wijzigen.
Heb je een bestelling geplaatst en zijn de artikelen voorradig, dan kan deze na betaling niet meer door jou gewijzigd worden. Je bestelling is bij ons automatisch ingevoerd en gereedgemaakt voor verzending. Als je op werkdagen (maandag t/m vrijdag) vóór 12.00 uur je bestelling plaatst kun je deze vóór 14.00 uur dezelfde werkdag kosteloos wijzigen door te bellen met +31 (0)85 0 640 280 (maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00).

Ik heb mijn bestelling (nog) niet ontvangen.
Ondanks alle zorgvuldigheid die wij bij bestellingen in acht nemen, kan het voorkomen dat een bestelling niet of onvolledig wordt geleverd. In dat geval dien je dit zo spoedig mogelijk aan ons te melden. Dit kan telefonisch of per e-mail. Wij zullen er dan voor zorgen dat het zo snel mogelijk voor je wordt uitgezocht. 


Verzendkosten 
Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland, België, Duitsland en Verenigd Koninkrijk?
Wanneer het totale orderbedrag meer dan €60,00 excl. btw bedraagt, dan leveren wij gratis binnen Nederland. Wanneer het totale orderbedrag meer is dan €100,00 excl. btw dan leveren wij ook gratis in België en Duitsland. 

Levering naar Verzendkosten in € excl. btw
Nederland €5,95
België €8,00
Duitsland €8,00
United Kingdom €15,00


Webshop
Ik heb problemen met het plaatsen van een bestelling.
Heb je problemen met het plaatsen van je bestelling? Dan kun je bellen naar +31 (0)85 0 640 280 (maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00) of mailen naar [email protected]

Hoe maak ik een account aan? 
Bovenaan in de webshop klik je op "Mijn account". Vervolgens vul je jouw gegevens in onder 'aanmelden als nieuwe klant'. Als je alle verplichte velden hebt ingevuld klik je op de knop "Aanmelden". Je hebt nu een account op onze webshop aangemaakt, hiermee kun je bestellingen plaatsen.

Hoe log ik in?
Hoe doe je dit? Bovenaan in de webshop klik je op "Mijn account". Vervolgens vul je aan de linkerkant (bij bestaande klanten) je gegevens in (e-mailadres + wachtwoord) en klik je op de knop "Inloggen". Na het inloggen kun je bestellingen plaatsen. Als je niet zeker bent of je al een account bij ons hebt, kunt je klikken op de knop "Wachtwoord vergeten".

Hoe wijzig ik mijn wachtwoord / Ik ben mijn wachtwoord vergeten?
Bovenaan in de webshop klik je op "Mijn account". Vervolgens meld je je aan met je e-mailadres en wachtwoord. Nu kom je in je persoonlijke omgeving op de webshop van Safety Nation. Onderaan het overzicht met contactgegevens kun je een nieuw wachtwoord invullen en op 'bijwerken' klikken. Je nieuwe wachtwoord is vanaf dit moment actief.

Wanneer je het wachtwoord vergeten bent, voer je de volgende handelingen uit: Klik bovenaan in de webshop op ''Mijn account''. Klik vervolgens onder de aanmeldvelden op ''Wachtwoord vergeten?'' Er verschijnt een nieuw scherm waarin staat dat als je e-mailadres bij ons bekend is, je hierover een e-mail krijgt van de klantenservice met een nieuw wachtwoord. Als je e-mailadres bij ons bekend is dan kun je je nieuwe tijdelijke wachtwoord in de betreffende e-mail vinden. Je keert vervolgens terug naar de webshop waar je je nieuwe wachtwoord moet invoeren. Je kunt nu weer inloggen met het tijdelijke wachtwoord. Nadat het inloggen voltooid is, kun je het wachtwoord weer wijzigen in een persoonlijk wachtwoord. Als je geen e-mailbericht van onze klantenservice krijgt, kan het zijn dat je een e-mailadres hebt ingevuld dat niet bij ons bekend is. Mocht je van mening zijn dat dit niet klopt verzoeken wij je contact op te nemen met onze klantenservice door te bellen naar +31 (0)85 0 640 280 (maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00) of mailen naar [email protected]

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Als je ingelogd bent dan klik je bovenaan in de webshop op "Mijn account". Er verschijnt een nieuw scherm waarin je gegevens staan. Op de eerste pagina 'Accountoverzicht' kun je je wachtwoord en gegevens wijzigen.

Overige vragen
Staat je vraag hier niet bij of heb je suggesties? Dan kun je mailen naar [email protected] of bellen naar +31 (0)85 0 640 280 (maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00).